Friday 30 May 2014

First Time ke Cinema

Assalamualaikum w.b.t

Dah baca tajuk dan dah tahu lettew yang entry kali ni will be ke'batak'an.Walaupun nickname paling glemer dulu adalah 3 line,umur 20 tahun baru masuk panggung uollss.Haha,what a pathetic history for a gangster.Btw,I gengster baek tau so lai lai lai jangan tetakut...~ *hulur pelempang


Hari Khamis yang lepas,tinggal aku dengan Mony je kat rumah memandangkan kak Nora weollss balik kampung sebelah husband beliau di Terengganu.So,keadaan waktu tu teramatlah heaven sebab budak2 gemok dan busuk si Rayyan dan Riezky takde nak buat bising lalu tidak seminit pun menyenyapkan mulut dua orang makcik diorang ni daripada membebel seperti kebiasaannya.Aku pun ajak Mony keluar jenjalan walaupun dijeling mautnya aku.Well,well...(gaya ckp mcm maleficent.Lulz) nampaknya kakak aku dah overshadow level 3 line adek dia weii~

Aku takdelah nak gebang sangat sebab bukannye pegi tengok wayang kat TGV mahupun GSC.MBO jerrr nokkk.Kenkononlaa pakai serba hitam sebab berkabung atas kemangkatan DYMM Sultan Perak (propa je tau!) pastu gi tengok citer angelina jolie jadi dark queen pakai serba hitam gak.Tetiba bangga jap dan perasan kenkonon diri sendiri ada iras2 maleficent.Memang nak kena dihina sebagai bij betul buat kelaku sebegini...

Mula2 aku ingat nak ajak Mony gi tempat gempak2 sikit macam Midvalley ke,Times Square ke an.Pastu beliau pun buat2 la alasan cepumas "tak baek tau nyusahkan ibu mengandung".Lulz,mengaku je lah malas daripada nak menyalahkan ibu mengandung tu dah kenapa kan?Pastu naseb baek aku sempat scroll twitter pagi tu bila ada acquintance yg tweet,"school holiday cursed.Mid is so crowded.Deymm."
Then,aku pon buat keputusan hmm deme sume serbu panggung lettew and pegi je laa tempat biasa2 yang dekat asalkan tak ramai orang yang serbu panggung jugak dan janji dapat tengok maleficent dengan aman damai.

Aku taknaklah jadi spoiler kat sini better korang pegi tengok sendiri la cite ni.Kalau tanya aku,aku akan cakap best dan nak bagi 10 bintang.Haha,amboi macam the best jerrr bunyinya.Dah tu ape lagi,pegi laa serbu panggung yang berdekatan (nak tunggu download kat torrent lambat sikit arrr)

p/s:Takde p/s.K,#lempang...~

1 comment:

  1. Seriously babe? First time? XD btw I was going to TGV yesterday to watch Maleficient but all tgv here is closed for 7 days straight hahaha

    ReplyDelete